vrijdag 17 januari 2014

138/365

Het begint al bijna een (goede) gewoonte te worden... s'morgens de vaatwasser leegruimen en ook de bovenkant opruimen... Het zou natuurlijk niet nodig moeten zijn he?


O,en dan moet ik even een tasje opruimen... (grapjas)


Maar nu serieus: de kelderkast! Een volgepropte puinhoop!
Omdat ik vandaag op 4 kindjes pas: een baby en 3 peuters, kan ik niet zoveel beginnen en zeker niet met de kelderdeur wijdopen...
Dus doe ik 2 planken in het kader van "beter iets dan niets".


Zoals je wel zult begrijpen, zijn dit de vóór-foto's.

Jeetje, wat was er nog veel kerstsnoep/koek.
Alles leeggehaald en uitgezocht; een ontbijtkoek en een pak muesli was over de datum, die heb ik aan de kippen van de buurvrouw gegeven. Ik hoop maar dat ze er niet ziek van worden;-)
En kijk nou, 3!!! banketstaven en nog 2 kleine banketstaafjes...
Is het een idee om volgende week op mijn verjaardag op banket te trakteren ipv taart? Of kan ik dat niet maken? Wat denken jullie?


En dan ziet het er toch een heel stuk beter uit:


14 opmerkingen:

  1. Wat ben je goed bezig! M'n aanrecht is ook zo'n kleefplek, ik krijg hem wel netjes, maar het blijft niet netjes. Je blog stimuleert me echt om hier ook bezig te blijven met opruimen, dank je wel hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ff over die staven, tuurlijk kan je die op je verjaardag gebruiken, zou toch hele klus zijn als je ze alleen op zou moeten kanen :-)) goed bezig hoor, ik zie dat je nog meer geinspireerd hebt....... en die "magneetplek" keurigggggggg gewoon doorzetten TOPPER

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kan die staven in ieder geval opsnijden en delen dan :) of je er nog taart bij doet moet je zelf weten ;) Maar alles alleen opeten is misschien ook wat veel van het goede

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Banketstaaf is helemaal prima :) Ik eet ze toch niet hahaha.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi,

    Kijk aub wel goed in de staaf.
    Ik had er wel eens 1 die een tijdje lag. Mijn man had een flinke hap genomen, vond het raar smaken maar zei niks (hij dacht: krijg ik iets is het weer niet goed ;-) )
    Ikzelf haal uit gewoonte de bovenkant eraf en die eet ik eerst op, wat bleek, een WIT/GROENIGE laag haar/schimmel erop iiiiiieeeeee. Dus let eerst op voor je hem op je verjaardag geeft!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat ben je goed bezig zeg. Het moment dat je jezelf ertoe zet om op te ruimen.. pfff ik ken het helemaal. Wat bij mij altijd helpt is het zoeken naar leuke schoonmaaktips op internet die ik dan uiteraard meteen in de praktijk breng.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke blog zeg. Je inspireert me echt om mijn huis ook lekker aan te pakken. Haha ik ken het ja, dat snoepgoed van de kerst dat overblijft. Ik kom maanden later ook altijd nog van alles tegen. Ik denk dat ik mijn voorraadkast binnenkort ook eens ga schoonmaken.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ... ik kwam effe langs om te kijken hoe het bij jou gaat... Nog steeds stil. Bij mij ook. Maar ik begin weer Langzaamaan. Nu samen met een vriendin. Om de week gaan wij elkaar helpen. En het mooie is: Alles wat ik tot nu toe heb opgeruimd is in grote lijnen nog aanwezig...

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik kom vandaag je blog voor het eerst tegen en zie dat je handige tips geeft. Bedankt ik ga hem in mijn favorieten zetten.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. En hoe gaat het met de kippen van je buurvrouw ?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hihi je komt nog ruim op tijd achter die banketstaven.. Ik vind ze in de zomer nog wel eens achter in mijn kasjes :)

    BeantwoordenVerwijderen